Najefektívnejšie kampane národnej súťaže EFFIE AWARDS SLOVAKIA 2021 sú známe
V piatok 10. 12. sa konalo finále odovzdávania cien súťaže efektivity marketingovej komunikácie EFFIE AWARDS SLOVAKIA 2021, ktorej vyhlasovateľom a organizátorom je Klub reklamných agentúr Slovenska.
23. ročník súťaže prebiehal online. Do súťaže bolo prihlásených 31 prác od 21 agentúr. Na shortlist vybrala porota prvého kola pod vedením Branislava Brzulu z Lidl Slovenská republika 19 kampaní. Porota druhého kola rozhodla o kovoch. Celkovo boli udelené dve zlaté, dve strieborné a dve bronzové EFFIE.
V kategórii Finančné služby nebola ocenená žiadna kampaň.
V kategórii Dobročinný marketing premenila shortlist na kov práca Rakovina nemá vlny od agentúry EFFE Bratislava pre kienta Liga proti rakovine. Striebro v tejto kategórii si odniesla agentúra Slovak&Friends pre klienta EDI Slovensko s kampaňou Chuť žiť Tiktok challenge.
Kampaň Kraj sveta – hrdý na to, čo v ňom nenájdeš z dielne Agentúry Socialists pre Košice región turizmus bola ocenená bronzovou EFFIE v kategórii Small Budgets.
Striebro poputovalo do agentúry TRIAD za kampaň Kúp mi knihu pre kníhkupectvo Martinus.
Oceneniam zlatá EFFIE sa teší kampaň Zdieľaj s rozumom od agentúry Free Andy pre zadávateľa O2 Slovensko a tiež práca Bejby Blue – Ukáž svoju digitálnu osobnosť, ktorú pre Tatra banku pripravila agentúra THIS IS LOCCO.
Prehľad ocenených prác:
OCENENIE |
KATEGÓRIA |
KAMPAŇ |
AGENTÚRA |
KLIENT |
STRIEBRO |
Dobročinný marketing |
Chuť žiť Tiktok challenge |
Slovak and Friends |
EDI SLovensko |
BRONZ |
Dobročinný marketing |
Rakovina nemá vlny |
EFFE Bratislava |
Liga proti rakovine SR |
STRIEBRO |
Ostatné |
Kúp mi knihu |
TRIAD |
Martinus |
BRONZ |
Small Budgets |
Kraj sveta Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš |
Socialist |
Košice región turizmus |
ZLATO |
Media Inovations/Events |
Zdieľaj s rozumom |
Free Andy |
O2 Slovakia, s.r.o. |
ZLATO |
Digital |
Bejby Blue - Ukáž svoju digitálnu osobnosť |
THIS IS LOCCO |
Tatra banka, a.s. |